sobota, 11 października 2014

Notka informacyjna

Rozdział 9 część druga ukaże się 12.10.2014 r- sobota.
Dlaczego tak późno?
1. Szkoła, dużo nauki, kartkówki, sprawdziany...
2. Miało być 10 komentarzy czekałam, wciąż czekam.
3. Brak weny

Chcę tylko powiadomić że jeżeli chcecie aby pojawił się rozdział 10 musi się pojawić określona liczba komentarzy + więcej. W przeciwnym razie rozdział się nie pojawi.

Blogger chyba się na mnie obraził i pozamieniał opublikowane notki, dlatego proszę nie dziwić się że notka pt "Konkurs miejsce 1" jest pod spodem.


Druga część OS pojawi się- nie wiem kiedy.
Nie mam zbytnio czasu na pisanie..
Ale gdy tylko go znajdę coś naskrobię.


Mam nadzieje że mi wybaczycie.


Przepraszam za długość i jakość ale jestem chora i zmęczona dlatego jedyne o czym myślę to sen...

Dobranoc,
Miśka Verdas *~*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz