środa, 4 czerwca 2014

Konkurs!

Witajcie misiaczki :**

Tak więc..
Jak widać po tytule Miśka organizuje konkurs na OS'a lub Miniaturkę, jak kto woli!
Ale z góry mówię jeżeli nie pojawią się cztery prace konkurs zostanie odwołany
Dlatego proszę o prace, jest to mój pierwszy konkurs i chcę aby się udał.

A teraz przejdźmy do informacji i nagród:

OS lub Miniaturka może być na dowolny temat. 
 Praca może być związana z postaciami z Violetty lecz nie musi.
Praca może być o miłości, przyjaźni, o czym tylko chcecie.
Daję Wam wolną rękę.
Wolałabym abyście nie wysyłali mi prac które zajęły już jakieś miejsce w innym konkursie,  tylko abyście napisali nową nieznaną historię. Ale jeżeli ktoś nie będzie miał czasu, to może po prostu wysłać starą prace ze zmienionymi imionami.
Praca którą napiszesz musi być twojego autorstwa.

NAGRODY:
Miejsce 1:  Opublikowanie napisanej pracy, kolaż z wybranymi postaciami, możliwość przeczytania dwóch rozdziałów przed opublikowaniem, reklama bloga przez trzy tygodnie, dedykacja rozdziału.

Miejsce 2:  Opublikowanie napisanej pracy, kolaż z wybranymi postaciami, możliwość przeczytania jednego rozdziału przed opublikowaniem, reklama bloga przez dwa tygodnie, dedykacja rozdziału.

Miejsce 3:  Opublikowanie napisanej pracy, kolaż z wybranymi postaciami, reklama bloga przez tydzień, dedykacja rozdziału.

Wyróżnienia: Opublikowanie napisanej pracy, kolaż z wybranymi postaciami, dedykacja rozdziału

Prace wysyłajcie na podany adres:
misia28601@gmail.com

DO:
10.07.2014

Wydaje mi się że termin jest długi. Tak więc czekam, i nie zanudzam :* 

Miśka Verdas :33


PS. Aby druga część rozdziału się pojawiła, komentujcie OS'a  "Miłość, cierpienie, śmierć..."

10 komentarzy:

  1. Hej... xD
    A można napisać o Jorge, Martinie itp? (Znasz mnie, ja zawsze lubię pisać o nich ;3) U mnie jest krucho z pomysłami, więc nie dziw się, jeśli wyślę Ci jakieś stare coś.. ;ccc

    Nina ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fuck, nie wysłał się komentarz xD
    No to ten, może ja wezmę udział, hm? ^ ^
    Ale ja nie umiem ;__;
    Ale napiszę, tak żeby Ci smutno nie było! xD Och, jaka ja dobra ; o
    No napiszę jak mi ktoś przypomni, tak xD Zapomnę pewnie xD
    Dobra, koniec xD
    Trzym się :*
    ~ Maja ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem pewna że umiesz!
      Ohh jaka Ty dobroduszna :D <3
      Dziękuje za same chęci :3

      Usuń
  3. Mam juz nawet pomysł. Na pewno wezmę udziel.
    Tylko z góry uprzedzam nie mam nawet 1/10000000 twojego talentu. Niestety -.-
    Ale udział wezmę.;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <33
      Ale zaraz, zaraz jeżeli nie masz "mojego talentu" to masz go strasznie dużo!
      No bo ja go nie mam :33
      Stety, stety masz go więcej niż ja, ba ja go nie mam jak już wspominałam :D

      Usuń
  4. A wiesz co... Ja biore udział ;D
    (Pffff... No ba że i tak bym wzięła xD)
    Już nawet w mojej głupiej głowie rodzi się jakiś pomysł ;>
    Ale czekaj... Jeśli wezmę udział, no to moja Misia odziedziczy mój nietalentowny talent (waaaaaattt O.o), a na to nie możemy pozwolić, bo każdy wie, że Misiu ma ogromy talent ;*
    Taki... Ogromy, ogromniasty, ogromniastyczny, ogromniastyczniejsy, najogromiastyczniejszy!!! A ja nie mogę na to pozwolić, by go straciła.
    A więc no... Cheryl (nie wiem, ale cheryl kojarzy mi się z cherry, a na polski wiśnia xD Czy tylko mi? XD O.o) A więc...!!!
    Czereśnia rozważy tę decyzję i powiadomi cię o tym na gg ;*
    Czereśnia jest na telefonie, dlatego tak krótko ;cc
    Pozdrawiam, tulę, całuję i kocham ;>
    (Bez skojarzeń xDD)

    Cheryl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam xD
      Literówka ;D
      Ale chyba źle trafione xD
      Nie literówka, ale słówka xDD
      Złe słowo wgl xD
      Zamiast wiśnia, ma być czereśnia xDD
      Pfff -.-
      Bo kiedy to pisałam, w głowie myślałam że czereśnia, a ja z wiśnią wyskakuje xD
      Niezłe, co?
      Hahaha xD
      Każdy sie uśmiał, jest show i jest wgl impra więc Okey...
      Powaga xDD
      To na tyle ode mnie ;*
      Kocham <333

      Usuń
    2. Hahahaha szogun <33
      Nie!
      Jaki talent? że niby ja? śmieszne
      Wejśśśśs udział, bo ty masz taki ogromniastytejszyn talent że masz wziąść !! :D <33
      Kocham Cie czereśniackawiśnio :D
      Dobra nie zanudzam, papatky <3

      PS. Dla tych którzy zaraz będą się czepiać błędów, tak to miało być specjalnie napisane :D więc nie poprawiać mnie :D

      Usuń
  5. Hej weszłabyś na tego bloga dziś zaczęłam go prowadzić i zależy mi na opinii innych bo skoro komuś się blog nie podoba to nie ma sensu go prowadzić i chcę abyś oceniła tego bloga proszę.

    naughtyboyleonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń