niedziela, 1 czerwca 2014

Dzień dziecka- jak to pięknie brzmi :D




Zdjęcie znalezione na ntinamelene.tumbl




Witam serdecznie,
Jak się pewnie domyśliliście przychodzę do Was z notką o dniu dziecka!
Jupi!
Wszyscy się cieszą :D
Bo pomimo wszystko Was kocham :*
Tak więc moje kochane mordeczki,

Najlepszego dnia dziecka,
Dużo zdrówka,
Pieniędzy,
Miłości,
Szczęścia,
Spełnienia wszystkich marzeń, nawet tych niemożliwych.
Abyście dosięgnęli gwiazd i unieśli się wysoko nad niebo.


Tak wiem króciutkie ale pisane prosto z serca  :33
Od razu chcę zaznaczyć że to iż piszę tutaj cokolwiek nie oznacza że podjęłam decyzję.
Umówmy się tak, żeby strasznie nie mieszać, jeżeli przynajmniej siedem różnych osób skomentuje TEGO OS'a zostanę :)
Decyzja należy do Was mordeczki ^^

Całuję,
Miśka Verdas

2 komentarze:

  1. Czy tylko ja nie zrobiłam nic wyjątkowego na Dzień Dziecka?..
    Dziękuję i życzę dokładnie tego samego <3
    Na pewno skomentuję ten cudny OS, ale na razie sprawy mają się źle, więc wiesz.. :/
    Ale spróbuję ^^

    Nina Verdas ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia ;*
    Tak wiem trochę zamuliłam.
    Mam ostatnio mało czasu.
    Koniec szkoły. Oceny poprawiać trzeba.
    Ale na twojego zajebistego bloga zawsze znajdę czas;* <3

    Lol!!! Ja już dawno skomentowałam tego cudownego, wzruszającego pełnego emocji OS.
    Najpiękniejszy jaki kiedykolwiek czytałam .Beczałam jak głupia.
    Masz wielki talent ;*
    Te amo
    Madzia<3

    OdpowiedzUsuń