sobota, 31 maja 2014

Nie mam już siły.. [EDIT]


Coraz bardziej czuję że przestajecie mnie czytać..
Komentarze maleją to samo z wyświetleniami.
Sama nie wiem co robić..
Czy zawiesić bloga czy całkiem usunąć.
Po mimo że tego nie chcę, nie potrafię postąpić inaczej..
Wiem że piszę coraz gorzej..
Ale ludzie zlitujcie się.
Staram się jak mogę, doceńcie to..
Prosiłam o zagłosowanie w ankietach nie ma ani jednego głosu...
To samo z komentarzami.
Trudno mi to mówić, ale...
Jeżeli sytuacja się nie zmieni blog będzie usunięty..
Przepraszam, ale zrozumcie mnie..
Wszystko zależy od Was.
Zobaczcie na ostatniego OS'a ma 27 wyświetleń i jeden komentarz.
No właśnie dziękuje Ci  Mgda Piątkowska, bo jesteś chyba jedyną osobą która docenia moją pracę, dziękuje...
Wiem nie jestem idealna, obiecuję coś a potem przekładam ale staram się jak mogę aby wszystko było dodawane o czasie..

Przemyślcie to.
Chcecie abym odeszła to śmiało powiedzcie mi to, a jeżeli chcecie abym została to... Wystarczy głupi komentarz "zostań" bo znaczy więcej niż tysiąc jakichkolwiek słów.


Miśka Verdas

[EDIT] Słyszałam i widziałam na wielu blogach że ankiety nie działają.
Tak więc to nie ma sensu i je usunęłam.
Na następujące pytania odpowiadajcie tutaj.. pod tym postem.
1. Czy chcesz i weźmiesz udział w konkursie na OS'a lub Miniaturkę?
2. Czy chcesz abym dodawała zapowiedzi rozdziałów?
Odpowiadajcie następująco wpisując jedną odpowiedź:
1. Tak/Nie
2. Tak/Nie.

14 komentarzy:

  1. Zostań !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochasz pisać? Mam nadzieję, że tak. Jeśli byś tego nie lubiła nie miałabyś tego bloga, nie zajmowałabyś się pisaniem.
    Więc czemu jacyś idioci, którzy są zbyt leniwi, by napisać choć jednego komentarza (w tym ja), mają znaczenie? Przecież musisz robić to co kochasz, nawet jeżeli my nie dostarczamy Tobie tego co chcesz. Ja też miałam taki okres, gdy nikt nie komentował mojej pracy, lecz robiłam to dalej. I co? Mam wiernych czytelników, dużo wyświetleń i jestem z siebie dumna, że tyle osiągnęłam.
    A Ty? Możesz osiągnąć jeszcze więcej. Za parę dni Twój blog będzie obchodził 3 miesięcznice, a masz 4,716 wyświetleń. Wiesz, że to więcej niż ja miałam? No właśnie. Brnij dalej, kochanie. Jednego dnia docenisz to, że nie przestałaś pisać. Obiecuję.
    Wiem, nie komentowałam od straszliwie długiego czasu. Wiem, że jestem okropną debilką i żadne "Przepraszam" nie usprawiedliwi tego co zrobiłam. Ale komentarze i statystyka to nie wszystko. Gdyby wszyscy się przejmowali tymi rzeczami to nikt nigdy nigdzie by nie dotarł. Choć wiem, że nie jest Ci przyjemnie gdy widzisz, że tak mało komentarzy jest pod Twoimi postami, to nie możesz się poddawać. Prawdziwa pisarka nigdy by się nie poddała. Naprawdę.
    Ankiety? - nie działają. Na moim blogu tak jak na każdym. Znaczy, może tylko u mnie nie działa, ale szczerze w to wątpię, iż ja już głosowałam. Więc odpowiem tutaj co o tym myślę.
    ~Czy chcesz i weźmiesz udział konkursie na OS'a lub Miniaturkę?
    Tak.
    ~Czy chcesz abym dodawała zapowiedzi rozdziału?
    Tak.
    Proszę, przemyśl to wszystko.
    ,,Czy naprawdę warto?"

    Nina Verdas ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym Ci wszystko, co czuję, ale Nina zrobiła to za mnie. Zabrała i napisała mi wszystkie słowa.
      Zostań.

      Patrycja Brooks ♥

      Usuń
  3. 1. Postarałabym sie cis napisac. Tylko potrzebowała bym trochę czasu.
    Więc Tak
    2. Tak
    Kocham twojego bloga. Zostań błagam.
    Masz wspanialy styl pisania.
    Potrafisz sprawić na mojej twarzy uśmiech swoimi rozdziałami. Twój talent to istny dar od Boga.
    Nie rezygnuj z tego.
    Niedawno odkryłam twojego bloga. I zakochałam się id razu. Masz niesamowity dar oddawania emocji.
    Błagam zostań.
    Ale masz rację. Obiecuje że będę pisać dłuższe i lepsze komentarze.
    Czytając rozdziały widzę że dajesz z siebie wszystko.
    Ekladasz w nie dużo pracy i jeszcze więcej serca.
    Muszę juz zacząć pisać miniaturkę. Nie chce cię zawieść.
    Przykro mi że czujesz sie nie doceniana. Rozumiem że dużo z siebie dajesz i chciałabyś tyle dostać z powrotem. Z rozdziału na rozdział coraz bardziej zakochuje sie e twoim blogu.
    Błagam zostań!


    OdpowiedzUsuń
  4. Zostań, przecież dużo osób czyta twoje blogi. Naprawdę, ja nie prowadzę bloga, więc odpowiedź na twoje pierwsze pytanie to nie, a na drugie TAK! Mam nadzieję , że zostaniesz. Wierzę w Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia…
    Lepiej znana jako MIŚKA VERDAS…
    Dziewczyna, która sprawia, że pisząc komentarz na jej bloga moje serce jest smutne, a oczy zaszklone…
    Nie każdy tak potrafi…
    Tą umiejętność posiadają tylko osoby ważne dla mnie…
    Tą umiejętność posiada też ona…
    Natalia…
    Droga Natalio!
    Jakże ciężko pisać mi ten komentarz… Po Twoim poście… Po prostu jest mi źle… Nie będę udawać lepszej od innych… O Twoim odejściu dowiedziałam się od Niny przez GG… W pierwszym momencie widzę Twoją nazwę i nie wierzę… To niemożliwe! Przecież Ty byś nie odeszła! Ale potem wchodzę na twojego bloga i to prawda… Smutek opanowuje powoli moje ciało, dochodzi do serca, przenika je całe, zmienia mnie. Pora wziąć się w garść! Który to mój komentarz na tym blogu? Drugi? Nawet sama nie wiem czy przypadkiem nie pierwszy… Tyle razy miałam skomentować, ale nie zrobiłam tego… Naprawdę musi dziać się coś takiego, żeby docierało do mnie ile ktoś dla mnie znaczy?!... Ale przecież mawiają:
    „Nie doceniasz tego co masz, dopóki tego nie stracisz!”…
    Jakże te słowa wspaniale opisują moją sytuację…
    Pozwolisz, że przeanalizuję Twój post…
    „Coraz bardziej czuję że przestajecie mnie czytać..” ---> Masz prawo tak czuć… A nie powinno tak być… Ale musisz wiedzieć, ze choć masz prawo tak czuć to tak nie jest! Jesteśmy i czytamy! <3 Każdy post, każde zdanie, każde słowo, każdą literę, każdą kropkę, każdy nawet najmniejszy znak…
    „Komentarze maleją to samo z wyświetleniami.” ---> Nie wierzę w to… Choć… Sama zaglądam rzadziej… Nie będę zwalać na innych… Ale wiedz, że jestem i ja i inni <3 Byliśmy, jesteśmy i będziemy z Tobą <3 Nie znam powodu… Może poprawianie ocen i ludzie mają mniej czasu? Może dlatego? Wiem, że nie powinnam usprawiedliwiać, ale muszę… Bo zrobię wszystko, żebyś została… WSZYSTKO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. „Sama nie wiem co robić..
      Czy zawiesić bloga czy całkiem usunąć.” ---> Ech… Nie usuwaj błagam! Za wiele czasu i siebie w niego włożyłaś! Jest zbyt cudowny, żeby go usuwać! Nie możesz! Jeżeli już musisz to zawieś, ale jeżeli nie to nie rób ani tego ani tego! Zostań z nami <3 Wiem, że decyzja jest trudna i naprawdę nie wiesz co robić, ale proszę zastanów się…
      „Po mimo że tego nie chcę, nie potrafię postąpić inaczej..
      Wiem że piszę coraz gorzej..” ---> Wiem, że chcesz… Ale wiem też jak ciężko Ci jest i dlatego nie zamierzam naciskać… Musisz to poczuć, musisz sama tego chcieć i być pewna <3 I nie piszesz coraz gorzej! Piszesz coraz lepiej! Od samego początku pisałaś wspaniale, co jest wyjątkowe, bo początki większości bloggerek są ciężkie, a Ty od samego początku zachwycałaś <3 I teraz tylko się doskonalisz, co widać w każdym rozdziale <3
      „Ale ludzie zlitujcie się.
      Staram się jak mogę, doceńcie to..” ---> Nie pisz o litowaniu! Nie ma nad czym się litować! Wszystko tu jest idealne i zasługuje na najwyższe pochwały! I Ty także! Widać, że się starasz i za to dziękuję <3 I tu znowu docenianie… Znowu zawaliłam, bo nic Ci nie pisałam, a przecież sama wiem, jak cieszy nawet najkrótszy komentarz… Za to z kolei przepraszam…
      „Prosiłam o zagłosowanie w ankietach nie ma ani jednego głosu...
      To samo z komentarzami.” ---> Mogłabym się tłumaczyć, ale czy to ma sens? Prawda i owszem, że ja czytam większość blogów na telefonie i akurat na moim to ankiet nie widać, ale to mnie mimo wszystko nie tłumaczy… Bo przecież od czasu do czasu mogłam wejść na komputerze… Znowu przepraszam… Stanowczo za dużo przepraszam, ale wiem, że te przeprosiny są konieczne, choć nie powinno być powodu, bym przepraszała… I o komentarzach to samo… Czemu jestem taka leniwa?! To wina tylko i wyłącznie moja… Tyle razy mogłam napisać komentarz… Więc czemu tego zrobiłam? Człowiek często żałuje… I ja teraz też żałuję, że te kilka razy nie postąpiłam inaczej… Bo w końcu napisanie komentarza nic nie kosztuje, a tyle razy tego nie zrobiłam… Zasługiwałaś na to… Na ten drobny, a dla Ciebie tak ważny gest… Przepraszam...

      Usuń
    2. „Trudno mi to mówić, ale...
      Jeżeli sytuacja się nie zmieni blog będzie usunięty..” ---> Wiem, że jest Ci ciężko… Wiem… Takie sytuacje zawsze są ciężkie, a Ty nie zasługujesz na to, żeby przez nie przechodzić… Tylko błagam nie usuwaj bloga! Postanowiłam zmienić sytuację… Chociaż ten raz zadziałać… I właśnie dlatego piszę ten komentarz… Żebyś zobaczyła, że tu jestem <3
      „Przepraszam, ale zrozumcie mnie..
      Wszystko zależy od Was.” ---> Rozumiem Cię… Rozumiem i nie będę pisać, że robisz źle, bo masz prawo, żeby teraz tak się czuć… Teraz to czy będziesz z nami zależy od nas… I uwierz, że ja zrobię wszystko co w mojej mocy, żebyś została <3 Tylko nie odchodź przez ludzi takich jak ja – leniwych, beznadziejnych, okropnych, którzy nie skomentują, bo są leniwi… Nie warto! Jesteś zbyt dobra, żeby na nich zwracać uwagę!
      „Zobaczcie na ostatniego OS'a ma 27 wyświetleń i jeden komentarz.” ---> Ech… Tak zaglądam na telefonie, a nawet go nie widziałam… Wstyd… Zasługujesz na więcej! A przez osoby takie jak ja jesteś potem smutna… Przepraszam… Znowu… Za to, że taka jestem, że przeze mnie cierpisz…
      „No właśnie dziękuje Ci Mgda Piątkowska, bo jesteś chyba jedyną osobą która docenia moją pracę, dziękuje...” ---> Ja też Ci Magda dziękuję <3 Przynajmniej dzięki Tobie Natalia poczuła, że choć Ty przy niej jesteś <3 Dziękuję <3 Ale Natalio uwierz, że Mgda nie jest jedyną taką osobą! Wiele innych osób Cię docenia! I ja też… Jednak przepraszam po raz kolejny za to, że tego nie widać… Przepraszam…
      „Wiem nie jestem idealna, obiecuję coś a potem przekładam ale staram się jak mogę aby wszystko było dodawane o czasie..” ---> Właśnie jesteś idealna! Jesteś cudowna i wspaniała! <3 A takie rzeczy zdarzają się wszystkim! Liczy się to, że dajesz z siebie tyle ile możesz, że się starasz! I właśnie dlatego jesteś cudowna! <3

      Usuń
    3. „Przemyślcie to.” ---> Ja właśnie to przemyślałam… Mam nadzieję, że ten komentarz jest chociaż w małej części dowodem tego <3
      „Chcecie abym odeszła to śmiało powiedzcie mi to, a jeżeli chcecie abym została to... Wystarczy głupi komentarz "zostań" bo znaczy więcej niż tysiąc jakichkolwiek słów.” ---> NIE! NIKT NIE CHCE ŻEBYŚ ODESZŁA! OSZALAŁAŚ?! MASZ ZOSTAĆ! Tak! Chcemy, żebyś ZOSTAŁA! I mój jest trochę dłuższy niż „zostań”, ale tak samo głupi… I na pewno tyle nie znaczy, choć przynajmniej wiesz, że jestem <3
      „Miśka Verdas” ---> I obyś na zawsze nią pozostała <3
      „[EDIT] Słyszałam i widziałam na wielu blogach że ankiety nie działają.
      Tak więc to nie ma sensu i je usunęłam.” ---> No niestety na kilku nie działają, ale na początku nie wiedziałaś. A miały sens, bo wiadomo, że chciałaś wiedzieć co sądzimy i to nie Twoja wina, że nie wiedziałaś, że blogger się popsuł ;* Usunęłaś? Okey. Mam nadzieję, że to naprawią ;)
      „Na następujące pytania odpowiadajcie tutaj.. pod tym postem.” ---> Na i taki właśnie mam zamiar <3 No to odpowiadam <3
      1. Tak i tak! Chcę konkurs na OS’a lub miniaturkę! <3 I tym razem wezmę udział! Wszystko, żebyś została! Bo ze mną to często było tak, że pisałam, że wezmę udział, a potem tak jakoś schodziło i w końcu nie brałam xD Ale do Ciebie napiszę <3
      2. Tak! Jasne, że tak! Będę wtedy tylko bardziej niecierpliwie czekać na następny <3 Bo będę miała taką zapowiedź, ale to nie będzie cały rozdział i wtedy tylko mnie bardziej zaciekawisz <3 Więc tak, tak, tak! <3
      1. Tak ;3
      2. Tak ;D

      Usuń
    4. Mam dla Ciebie 2 piosenki <3
      https://www.youtube.com/watch?v=yihUfPJ_WiY
      I teraz jej fragment (ale jeśli Ci się chce posłucha całej):
      „Wszystko wokół się zmienia, nawet Ty.
      Nasze wspólne marzenia to My.
      Małe i duże problemy
      przeżyjemy, to nic dla nas.
      Razem wszystko przetrwamy,
      nawet złe dni.
      Chcę tu zostać i zawsze z Tobą być
      nawet kiedy będzie źle.
      Chcę tu zostać, bo bez Ciebie to
      nie mam siły, by dalej żyć.
      Chcę przy Tobie umierać i rodzić się.
      Chociaż czasem mnie ranisz, o nie nie
      to i tak wybaczam Ci.” ---> I to jest do Ciebie kochana Natalko <3
      I jeszcze jedna ;3
      https://www.youtube.com/watch?v=IphuXppT-5Y
      I też fragmencik:
      „Śpij i zamknij oczy śnij - śnij
      Śpij i zamknij oczy śnij - śnij
      A ja będę twym aniołem
      Twą radością, smutkiem, żalem
      Będę gwiazdą na twym niebie
      Będę zawsze obok Ciebie
      Jak, wytłumaczyć Tobie mam
      Że jesteś wszystkim, tym co mam
      Tym co jest dobre i co złe
      Uwierz tak bardzo Kocham Cię” --- > Tak <3 Właśnie tak <3

      Usuń
    5. Kochana Miśko jesteś jedyna w swoim rodzaju <3 Nie ma drugiej takiej osoby jak Ty <3 Wiem, że nie znamy się dobrze, ale mam nadzieję, że jest szansa, żeby zmienić, lepiej się poznać, bo wiem, że jesteś cudowna i poznać Ciebie lepiej byłoby zaszczytem <3 Masz wielki talent jak mało kto <3 Nieważna jest popularność bloga. Wiele blogów jest bardzo sławnych, a wartościowo nie są tak genialne jak Twój <3 Są wspaniałe pod względem opowiadań tak jak Twój, ale Twój dodatkowo nas uczy <3 Kształtuje nas system wartości <3 Uświadamia nas o problemach ludzi <3 Jest jedyny w swoim rodzaju <3 Przekazuje tak wiele wartości <3 Jestem o tym przekonana <3 Mnie na pewno <3 Jest pełen emocji wzruszeń <3 Pełen prawdy <3 Bez fikcji <3
      „Tyle jest pytań ale ty
      Zjawiasz się, żeby być
      Dla mnie wciąż odpowiedzią mą
      Nadzwyczajny szary dzień,
      Jak zwykle niezwykła...” ---> Właśnie Ty <3 Potrafisz wytłumaczyć tak wiele <3 Przedstawić to tak, żebym zrozumiała <3 Jesteś niezwykła <3 Jak zwykle niezwykła <3 Zawsze niezwykła <3
      „Jesteś naj !
      (Niezwykła tak, jak mało kto)
      Jesteś naj !
      (I zasługujesz na to, co dał los, więc mówię)” ---> Niezwykła na swój sposób <3 I nie ma drugiej takiej jak Ty <3 Jesteś cudowna, wspaniała i genialna <3
      „[Sprawiasz, że mam uśmiech w sercu]”
      „Ale [sprawiasz, że się uśmiecham]” ---> Właśnie Ty <3 TY! <3 Miśka Verdas, Natalia <3 Tym, że jesteś <3 Że istniejesz <3 Że piszesz <3
      I jeszcze jedna piosenka ;D
      https://www.youtube.com/watch?v=qaiS78I4zqc
      „Jesteś najlepsza
      Mówię to po prostu dziś
      Dzień czy noc oparcie we mnie non stop
      Nie zważając na nic zawsze będę obok” ---> Wiem, że nie znamy się najlepiej. Ale to można zmienić, prawda? A Ty pamiętaj, że zawsze byłam, jestem i będę <3 W każdej sytuacji i o każdej porze możesz na mnie liczyć <3 Będę Cię wspierać, gdy będziesz tego potrzebować <3 Będę ocierać Twoje łzy <3 Dzielić z Tobą smutki i radości <3 Pop prostu będę <3 Dzień czy noc oparcie we mnie non stop <3

      Usuń
    6. Pamiętaj kochana, że nie ma drugiej takiej jak Ty <3 I jesteś cudowna i idealna <3 Nie smuć się <3 Na Twojej twarzy musi widnieć uśmiech <3 Nie zasługujesz na cierpienie <3 Jesteś na nie za cudowna <3 Naprawdę <3 Mam nadzieję, że choć przez chwilkę się uśmiechnęłaś <3 Wiem, że powinnam napisać więcej i za to Cię przepraszam… Znowu… Masz ogromny talent i musisz go pokazywać światu <3 Zasługujesz na to, aby ludzie go dostrzegli <3 I tak się stanie! Zobaczysz <3 Jesteś genialna i musisz w to uwierzyć <3 MUSISZ! <3
      Kocham Cię Natalko bardzo mocno <3 Jesteś naprawdę cudowna <3 Sprawiasz, że się uśmiecham, że jestem szczęśliwa, że dobrze się czuję <3 Jesteś dla mnie naprawdę ważna i nie chcę Cię stracić <3 Nie chcę i nie mogę <3 Naprawdę nie mogę <3 Bez Ciebie wiele się zmieni, bez Ciebie będzie gorzej… Będzie inaczej… Bardzo by mi Ciebie brakowało i bym bardzo tęskniła <3 Naprawdę Cię kocham <3 Mam nadzieję, że to przeczytałaś ;* Jesteś naprawdę świetną dziewczyną i nie próbuj nawet myśleć inaczej <3
      KOCHAM CIĘ <3
      Całuję i pozdrawiam ;*
      /Katarina
      P.S. Wspominałam już, że jesteś idealna? <3
      P.S.2. Zostaniesz prawda? <3 Powiedz, że tak <3
      P.S.3. Ale Ty wiesz, że masz ogromny talent? <3
      P.S.4. Powinnam już iść co nie? ;D
      P.S.5. Przynudzam troszeczkę? No wiem -,- Przepraszam ;*
      P.S.6. Naprawdę Cię kocham <3
      P.S.7. Mam nadzieję, że już wiesz, że jesteś cuuuuuudooooownaaaaaa <3
      P.S.8. To ja się będę zbierać? ;3
      P.S.9. jeszcze tylko raz xD JESTEŚ IDELANA, GENIALNA, PERFEKCYJAN, CUDOWNA, ŚWIETNA, WSPANIAŁA, MIŁA, KOLEŻEŃSKA, CIERPLIWIA, ROMANTYCZNA, WZRUSZAJĄCA I JEDYNA W SWOIM RODZAJU <3
      P.S.10. To już naprawdę koniec xD Kocham Cię Miśko <3 Kocham Cię Natalio <3 Kończę ten komentarz xD Trzymaj się skarbie ;* Pa <3 Do usłyszenia <3 Wkrótce… <3

      Usuń
    7. Podpisuję sis pod komentarzem Mojej Katarinki!
      Jesteśmy z tb!
      4Ever!!!!

      Usuń