poniedziałek, 12 maja 2014

Mini OS "A co jeśli odejdzie?" | Autor: Miśka Verdas



Krzyk, płacz, ból...
Karetka, tysiące osób, walka o życie..
Nie wiadomo czy się uda, czy przeżyje.
A co jeśli odejdzie?
Jeżeli już nigdy go nie usłyszę, nie dotknę, nie pocałuję?
Nie pozwolę mu na to, nie teraz.
 Musi przy mnie zostać.
Nie poradzę sobie bez niego, potrzebuję go.
Jest jedyną bliską mi osobą.
Reszty już nie ma..
Nie zniosę jeśli on też zaśnie.
Musi walczyć, dla siebie, dla mnie...
Dla Nas.
Jest wszystkim co mam.
Moim skarbem, słońcem, moim sercem.
Razem po śmierć i jeszcze dalej.


Dwa lata, 104 tygodnie, 730 dni czekania..
Walki, trudnej walki.
Wytrwałości.
Śpiączka.
Wydaje się być czymś gorszym od śmierci.
Człowiek leży, nie myśląc, nie mogąc się odezwać, uśmiechnąć.
Nie czuje nic.
Nie wiadomo czy kiedykolwiek uda mu się obudzić.
Jednak z drugiej strony można nazwać to cudem,
ratunkiem..
Jedynym, ostatnim.
Możliwe że to była ta największa szansa.
Która nigdy więcej się nie powtórzy..

Traciłam powoli nadzieję na lepsze jutro.
Nie wiedziałam ile jeszcze wytrzymam psychicznie jak i fizycznie.
Nie wychodziłam z domu, nie spotykałam się z przyjaciółmi.
Codziennie go odwiedzałam.
Z każdą wizytą, przyjściem jego stan się nie zmieniał.
Był stabilny.
Płakałam..
W dzień i noc.
Tęskniłam, błagałam, modliłam się.
Lecz pewnego dnia coś się wydarzyło.
Rozmawiałam z nim tak jak kiedyś, mogłam go pocałować, przytulić.
Zobaczyć jego śliczne, szmaragdowe oczy..
Po raz kolejny w nich utonąć.
Gdy wszystko już się układało...
Gdy myślałam że niedługo go wypiszą...
Panika, reanimacja, brak szans.
Przegrał życie,odszedł.
Razem ze mną.



****
Hej..
Wiem że jest już późno, i i tak pewnie nikt tego nie przeczyta, ale postanowiłam to dodać..
Może nie jest idealne, ale prawdziwe..
Nic więcej nie potrafię powiedzieć.
Strasznie źle się czuje, boli mnie brzuch, chce mi się spać.
A jednak wspięłam się i coś wyskrobałam..
Ale nie o to chodziło mi w Tej notce.
W tym poście..
Mam do Was prośbę.
Chciałam dodać dzisiaj rozdział, ale wiem że gdybym to zrobiła to wszyscy zapomnieli by o moim OS, a namęczyłam się nad nim.
Tak więc mały szantażyk..
Jeżeli pod OS'em tym i tamtym ( xD) nie pojawi się po 7 komentarzy, rozdziału nie będzie.. Nie wliczają się komentarze takie jak "zajmuję". Dziękuje, dobranoc, miłych snów misie :*

Miśka Verdas

5 komentarzy:

  1. Jezu nie ;(
    Ryczę i nie mogę przestać...
    Wiem, że nie wybaczysz mi tego, co teraz zrobię, ale muszę... ;cc

    Zajmuję <333

    Jestem na telefonie, i źle mi się piszę, a w miarę chcę napisać coś sensownego :*
    Jutro tu wrócę, jak i do poprzedniego OS *-*
    Obiecuję... <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ♥
    Masz talent ♥
    Płaczę ;(

    Ellie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku *o*
    Co ja robiłam że jeszcze mnie tutaj nie nigdy nie było ?
    Tak wiem jestem głupia :D
    No ale mniejsza o to.
    Jejku co za cudo !!
    W życiu nie czytałam nigdy czegoś piękniejszego !
    To jest nieziemskie !
    Masz talent !
    Ahh brak mi słów !
    Przepraszam za to u góry ale na serio nie wiem co mam jeszcze pisać !
    Dobra to tyle !
    W wolnej chwili zajrzyj do mnie :D
    Czekam na kolejne cudo !

    Rose

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski!
    Jest taki prawdziwy.
    Wzruszyłam się.
    Zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie... JA NIE MOGĘ!!
    Jak mnie tu wcześniej mogło nie być ;ccc
    To co piszesz i jak piszesz, jest po prostu genialne, rozumiesz?!
    A te Os'y...
    Ah... Po prostu brak jakichkolwiek słów. Tyle uczić, emocji... I to w jednym i krótkim OS ;cc
    To jest coś pięknego i niepowtarzalnego, że taka osoba jak ty, może mieć tyle talentu :*
    Coś wspaniałego :*
    Żałuję, że wcześniej mnie tu nie było, no ale już jestem i tak szybko się mnie nie pozbędziesz ;>
    Będę tu ciągle :*
    Krzyczeć, kiedy będzie taka potrzeba i wspierać :*
    JEST TO JEDEN Z NAJLEPSZYCH BLOGÓW JAKIE CZYTAŁAM!! <33333
    Jesteś kimś, z kogo chcę czerpać inspirację :*
    Dziękuję Ci <3
    Ryczałam, kiedy to czytałam ;cccc
    A do tego jeszcze leciało "hurt" no masakara...
    Dziękuję ci, że mogę czytać takie cudowe parace jak twoje :*
    Jestem zaszczycona tu być <3333
    Czekam na kolejny post :**

    ~ Lunaa xD

    LUDZIE KOMENTOWAĆ! MIŚKA ZASŁUGUJE NA WIĘCEJ KOMENTARZY!!!!!!!
    DAWAJCIE LUDZISKA!! MAMY TĘ MOC!! POKAŻMY JEJ, ŻE MA CZYELNIKÓW, NA KTÓRYCH MOŻE POLEGAĆ!!! <33333

    OdpowiedzUsuń