środa, 28 maja 2014

Nudy, informacje, a może konkurs?

Witajcie misie :*
Jestem dzisiaj strasznie szczęśliwa, bo moje oceny jak na razie są takie jakbym chciała, została mi jeszcze jedna ocena do poprawienie i basta!
Jestem z siebie dumna..
W ogóle w mojej klasie jest 28 osób z czego 14 jest zagrożonych z historii,
ah ta ogólna :D
( oczywiście nie obrażając innych klas ogólnych xD)
wtf O.o
Dobra chyba przynudzam..
Ale nie z tym tutaj przychodzę..

Informacje: 
Rozdział, a właściwie druga część pojawi się jutro. 
Oczywiście kwestia tego o której godzinie wrócę do domu.
Jak nie to oczekujcie go w piątek, ale raczej pojawi się jutro.
Jednak nie chcę nic obiecywać.

Pomyślałam że może dam Wam mały przedsmak tego co się wydarzy..
No to proszę:

- No proszę wielki książę raczył ruszyć swój tyłek i zejść na dół.- takie słowa usłyszał już na samym wejściu.
- Tak przyszedłem i co jak co ale do księcia mi daleko, tatusiu- rzucił oschle.
- Ty gówniarzu! Dlaczego jesteś taki durny?! Nie rozumiesz co to szacunek? Dla Ciebie liczą się tylko burdele i kluby nocne, a przebywasz z nami po to aby zyskać kasę! Ale wiedz że to się zmieni. Tak samo jak Ty! Od dzisiaj nie dostaniesz ode mnie ani grosza! Nie mam już syna!- wykrzyczał zdenerwowany ojciec.

Teraz wystarczy poczekać na nexta..
A okaże się o kim był ten fragment, czego dotyczył i co zdarzy się później..
A co do rozdziału 7 ( tak brawo Miśka, jeszcze nie dodałaś do końca 6 a już się bierzesz za 7, no ale dobra tam) nie mam pojęcia kiedy się pojawi..
Planowałam przed nim dodać OS'a który jest na konkursie u Cheryl, trzeba tylko poczekać do końca na wyniki..

Kieruję do Was pytanie, będzie też ankieta..
Czy chcecie abym dodawała takie małe zapowiedzi rozdziału, jak powyżej? 
Jeżeli tak to zapraszam do ankietki i piszcie w komentarzach tak.


Kolejna sprawa.
Myślałam o konkursie..
Na OS'a albo Miniaturkę.
Jak kto woli.
Ale nie jestem pewna, bo nie chcę dostać dwóch prac.
Pamiętajcie konkurs się odbędzie jeżeli będą co najmniej 3 pracę.
I tutaj pojawia się kolejne pytanie.
Czy chcecie konkurs na OS'a lub miniaturkę?
Jeżeli tak to zapraszam do ankietki i piszcie w komentarzach Yes. 

A teraz już nie zanudzam i do zobaczenia,
trzymajcie się i poprawiajcie oceny leniuszki :3

Miśka Verdas

Ps. Zapomniałam o najważniejszym..
Dziękuje za te wszystkie komentarze i wyświetlenia, to dla mnie wiele znaczy :** 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz