piątek, 2 maja 2014

Prośba!

Hejka miśki :*
Przychodzę do Was tu z...
Niestety nie z rozdziałem.
Nie mam weny ;/
Ale tak jak obiecałam pojawi się on do końca tygodnia :)

Kurcze i jak zwykle odskoczyłam od tematu..
Tytuł Was nie myli :*
Chciałam Was o coś poprosić.
 ........

CHCIAŁAM WAS PROSIĆ ABY KAŻDY CHĘTNY NAPISAŁ OS NA KONKURS DO CHERYL!

Więcej informacji na blogu Cheryl, który znajduje się TUTAJ
Wszystko dotyczące regulaminu, gdzie wysyłać prace itp. znajduje się pod ostatnim postem!
Proszę piszcie i wysyłajcie..
Jest to Jej pierwszy taki konkurs i nie chcę aby się zniechęciła jeżeli dostanie jedną pracę z powodu lenistwa ludzi..
Ja też jestem leniwa, ale piszę.. Więc proszę Was jeżeli macie czas, wenę i chęci to piszcie! :)

Miśka Verdas :33

PS. Jeżeli Karola się zgodzi to po udostępnieniu mojej pracy na Jej blogu, udostępnię ją również tutaj. Ale to zależy tylko i wyłącznie od Niej..

A prawie bym zapomniała xDD
Komentujcie rozdział 5, jest pod spodem.. To dla mnie ważne.

3 komentarze:

  1. Jezusie... Misiu ty mój kochany! ;(
    Dziękuję Ci bardzo! ♥
    Ale po co?! ;(
    Popłakałam się ;(
    Łezka mi poleciała ;(
    Czemu ty jesteś taka wspaniała, fantastyczna i kochana, co?!
    Czemu?! ;(
    Jezusie matko boska... ♥
    Nie wiem co mam powiedzieć...
    Dziękuję Ci bardzo, ale naprawdę...
    Nie trzeba było skarbie ♥
    Bardzo bardzo Ci dziękuję <33
    Nawet nie wiesz, jak ja cię bardzo kocham ♥
    Po prostu... Ach.. <333
    Jesteś nie do opisania <33
    Fantastyczna, wspaniała, miła, zabawna, potrafiąca rozbawić do łez kochana dziewczyna ♥
    Dzięki tobie zawdzięczam wszystko! <3
    Dla cb mam ochotę pisać i się nie poddaję...
    Dla Ciebie ♥
    Mojej najwspanialszej żony, którą kocham tak mocno <333
    Dziękuję Ci za wszystko co dla mnie zrobiłaś ^-^
    Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy.. <3
    Ty i twoje wsparcie <33
    Jesteś niczym skarb, któremu nie pozwolę odejść ♥
    Jeszcze raz Ci za wszystko dziękuję... ♥

    Twoja Cheryl ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak znajdę czas to napiszę.
    Ta dziewczyna ma taki sam nagłówek jak ty.
    http://leonettak.blogspot.com/
    To jej blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się Anonimku.
      Jest to szablon wolny i każdy ma prawo go mieć ;)
      Jednak dziękujemy za info <3
      Jesteś kochany/a :*

      Pozdrawiam,
      Patrycja Brooks ♥

      Usuń