sobota, 17 maja 2014

Załamka + info

Hejka,
Zawiodłam się. Dlaczego Cheryl dostała tylko trzy prace??
Prosiłam!? Prosiłam!?
Myślałam że się postaracie, dla mnie jak i dla niej..
Jest mi przykro, myślałam że mogę na Was liczyć..
Ja rozumiem że nie macie czasu, ale chociaż się postarajcie coś napisać, ważne są chęci..
To może inaczej, żeby nie krzyczeć ani nic takiego...
Każdy chętny kto chociaż się postara niech napisze pod tym postem komentarz w stylu
" Ja spróbuję" czy "Wezmę udział"
Może być nawet głupia kropka...
Na prawdę jest to ważne, nie chcę aby się zawiodła bo to Jej pierwszy konkurs ..

Proszę :*



~~~~~~~~~

Co do rozdziału..
Nie wiem kiedy będzie, mam pomysły, chęci ale brak jakiejkolwiek weny..
Tak więc czekajcie,
Może pojawi się jutro, może we wtorek, a może za tydzień..
Nie wiem..

A teraz zmykam,
nie zanudzam i do zobaczenia :**

Miśka Verdas 

4 komentarze:

  1. Co macie do powiedzenia, co?!
    Cheryl to fajna dziewczyna i nie zasługuje na takie traktowanie!
    Wiem, krzyczę na nich, a sama nie wzięłam udziału... :c
    Wybacz kochana, ale jest mało czasu i wiem, że nie napiszę nic dobrego.
    Wysłałabym Ci, Cheryl jakiś poprzedni OS, ale nie wiem czy tak można ;//
    Okey, kochanie nie przejmuj się. Na takie arcydzieło można czekać kilka lat :*

    Buzi,
    Patrycja ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :*
      Dziękuję, za te miłe słowa ^-^
      Oczywiście, że możesz wysłać jakiś poprzedni, tylko nie ten, który jest najnowszy. Może taki, który był napisany tak gdzieś miesiąc, lub parę tygodni temu. Oczywiście będziesz mogła go też inaczej napisać i go przerobić <3
      Dziękuję Ci bardzo za chęci ♥♥♥

      Cheryl ♥

      Usuń
  2. Chciałabym wziąć udział, ale nie mogę.
    Jakbym umiała pisać OS na pewno bym wysłała pracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, to wszystko moja wina. Jestem głupia, idiotyczna itp, ale co ja na to poradzę? xD Jezu, przerażam samą siebie..
    Bardzo przepraszam, że dotąd nie napisałam niczego. Nie zasługujesz na takie traktowanie, ale jakoś trudno mi cokolwiek napisać.. Ale wiem co zrobię <3 Napiszę Miniaturkę! <3 Jeśli się nie wyrobię to nie wiem.. Będę błagać o przedłużenie terminu..? Chociaż, po co masz na mnie czekać? xd
    Tak, Nata prosiła, ale niczego niestety nie obiecałam..
    Haha, pamiętam mój pierwszy konkurs xDD Dostałam jedną pracę ;3 Musimy zrobić, żebyś Ty tak nie miała! Musimy się starać <3 !! Come on, zróbmy to dla Cheryl! Polonia, dajmy czadu! <3 xD

    Nina Verdas ♥

    OdpowiedzUsuń