wtorek, 17 czerwca 2014

Nowy blog!!

Hejka misie :*
Tak jak widać po tytule posta, pojawił się nowy blog!
Tym razem jest on Mój, Niny Verdas oraz Cheryl :33
Blog jest przeznaczony Mini Os'om które na pewno nie raz zauważyliście u mnie na tym blogu..
Nasz nowy blog pozwala pokazać Wam wszystkie emocje jakie w danym momencie są w środku Nas, daleko ukryte...
Pojawiła się już notka powitalna oraz pierwszy MINI OS napisany przez Cheryl :33
Następny pojawi się w czwartek i będzie on mojego autorstwa, a jeden dzień po mnie pojawi się Nina z jej twórczością..
Wpadajcie TUTAJ !!!!!!!!!!!!!!!
Komentujcie, obserwujcie, motywujcie :)
Z góry wszystkim dziękujemy i serdecznie zapraszamy wszystkie trzy



A teraz już uciekam,  jutro ostatni dzień i długi weekend *o*
Nareszcie !
A jak tam z waszymi ocenami, hm.. ?
Bo ja będę miała tylko jedną 3, i jestem z siebie bardzo dumna  :D


* Co do rozdziału nie wiem kiedy się pojawi, w między czasie dodam zapowiedź tak więc oczekujcie ..

Mam nadzieję że nowy blog się Wam spodoba i w ogóle na niego wpadniecie,
Miśka Verdas ^^

2 komentarze:

  1. Na 10000% będę czytać. <3
    Takie dwie zajebiste blogerki na jednym blogu. ^^
    Nic tylko się cieszyć. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja Wam koma napiszę na tamtym blogu <3 /Katarina

    OdpowiedzUsuń