poniedziałek, 30 czerwca 2014

Mini OS Przyjaźń. | Autorka: Miśka Verdas





Czasami czuję się samotna.
Jakaś część mnie zamyka się w sobie.
Nie mam ochoty na rozmowę z kimkolwiek.
Chcę po prostu się zamknąć i płakać.
Wyprzeć przez to wszystkie złe wspomnienia.
Te złe chwile, które krążą w moim sercu.
Wtedy wszystko wydaje się takie skomplikowane.
Każdy najmniejszy gest rani..
Cały świat wydaje się beznadziejny.
Wojny, kłótnie, morderstwa, samobójstwa.
To całe zło które istnieje.
Ta ogromna kula podłości.
Dosięgająca nawet najlepiej skryty kawałek świata.
Pochłania wszystko.
Wtedy zadaję sobie pytanie dlaczego? 
Dlaczego ludzie nie mogą być zawsze szczęśliwi..
Dlaczego ja nie mogę być szczęśliwa..
Czemu muszę ciągle cierpieć.
Ale gdy tak o tym myślę jakiś głos w mojej głowie każe mi przestać.
Mówi abym się uspokoiła.
Bo mam coś wspanialszego od tego całego bólu.
Kogoś kto zawsze przy mnie będzie.
Bez względu na to ile razy upadnę.
Zawsze pomoże mi wstać.
Wesprze.
Doradzi.

Przyjaciele.
Osoby które są naszymi skrzydłami.
Są zawsze przy Nas.
Uświadamiam sobie że przetrwam bo mam ich blisko siebie.
Pomimo że czasami odchodzę.
Że nie którzy okazują się fałszywi.
Ale Ci prawdziwi.
Oni zostają.
Bez względu na to gdzie ich poznałam.
Czy pisałam z nimi przez gg, czy nasze spotkanie było zwykłym zbiegiem okoliczności.
Stają się częścią mnie.
Nawet jeżeli nie piszemy ze sobą tydzień wiem że wrócą.
Bo jestem dla nich ważna.
Nawet jeżeli nigdy ich nie widziałam, albo mieszkają na drugim końcu świata..
Byli, są i będą.
Nigdy nie wierzyłam że spotka mnie takie szczęście.
Że oni pozwolą mi wznieść się wysoko ponad niebo.
Ale oni wierzyli i cały czas tak jest.
A to wystarcza.

Teraz?
Nie zamieniłabym ich na nikogo innego.
Nawet jeżeli kłócę się z nimi co drugi dzień.





*******

I wciąż nie rozumiem wyborów.
Pytań jakie ludzie sobie zadają.
Miłość czy przyjaźń co jest dla mnie ważniejsze?

Pomyśl na kim zależy Ci bardziej?
Trudne co?
No właśnie więc po co wybierać.
Kochaj ich wszystkich na swój sposób.
I nie zadawaj sobie pytań czy wybrać drugą połówkę czy przyjaciela.
Bo..
Zostanie ten któremu na prawdę na Tobie zależy.






*******
Hejka misiaczki,
Czemu to dodaję?
Bo chciałabym podziękować wszystkim moim przyjaciołom za to że przy mnie są.
Dziękuje skarby wy moje ;*

A no właśnie co do rozdziału..
Nie wiem kiedy.
Chciałabym coś sprostować.
Zapowiedź którą ostatnio dodałam..
No cóż.
Wpadłam na inny pomysł.
Ale to co napisałam w zapowiedzi rozdziału 7 ukaże się ale nie w tym rozdziale..
Nie wiem w którym..
Może 9 może 10?
Nie wiem..
Zobaczę.
I przepraszam że tak mieszam, ale tamto co wymyśliłam będzie bardziej pasować. :D
Mam nadzieję że mnie zrozumiecie :)

Postaram się go napisać jak najszybciej mogę,
ale różnie to bywa..

A jak tam wakacje?
Co robicie,
Jakie macie plany, hm..?

Dobra nie zanudzam..
Buziaki,
Miśka Verdas

2 komentarze:

  1. Arcydzieło <3
    Wspaniały cudowny fantastyczny.
    Gdzie ty sie nauczyłaś tak pisać?!?!?!?
    Też tak chce. ;\
    A OS jest taki...prawdziwy.
    Pokazałaś nam jak wazni są dla ciebie
    przyjaciele.
    Cudowny <3
    Prawdziwa kwintesencja przyjaźni.
    Kocham twoje mini OS. <3
    Te amo
    Madzia <3

    OdpowiedzUsuń