wtorek, 19 sierpnia 2014

Przepraszam Patrycja.

Kochana...
Wiem że nawet nie powinnam tego pisać, ale muszę.
Nie wiem czy to przeczytasz, może nie, zrobisz co będziesz chciała ale ja chociaż w małym stopniu naprawię błędy.
Wiem jestem nikim.
Zwykłą zimną suką która nie liczy z uczuciami innych, osób bliskich.
Przepraszam..
Nie wiem czy to w czymś pomoże.
Pewnie nie, ale ja Cie tak strasznie przepraszam.
Nawet gdy piszę to ryczę jak dziecko.

Nie zdziwię się jeżeli nie będziesz chciała mnie znać, ale pamiętaj że zawsze będziesz bliska mojemu sercu i kocham Cię jak siostrę ... <3

Wiem ostatnio nasze kontakty... tak właściwie ich nie ma.
Nie piszemy i to mnie cholernie boli.
Ale..
Nie nie mam nic na usprawiedliwienie ale obiecuję że jeżeli będziesz chciała wszystko naprawię.
Brakuje mi Ciebie i naszych rozmów, cholernie mi ich brakuje.
Tęsknie za tobą siostrzyczko ;(

Jest jeszcze coś...
Twój blog.
Twoje dwa blogi.

Najpierw sprawa jednego.
Kurwa jaka ja jestem pojebana.
Czytam a nie komentuję.
To nie tak że nie mam do Ciebie szacunku, nie.
Szanuję Cię kochana i to bardzo, wręcz podziwiam.
Wiem zawiodłam..
Ty zawsze jesteś, komentujesz a ja?
Nadrobię to wszystko, ale czy to coś da?
Ty piszesz takie przepiękne rozdziały a ja zachowuję się tak jakbym miała to w dupie.
Ale tak nie jest, nie było i nie będzie.
Po prostu...
Eh...
Sama nie wiem co napisać.
Zawaliłam po całej linii.
Wiem zdaję sobie z tego sprawę, ale niestety czasu nie cofnę chociaż bardzo bym chciała.
Nawet powiedzenie "Jestem człowiekiem, popełniam błędy ale należy mi się druga szansa" nic tu nie da.
Boli mnie to że tak się zachowałam.
Boli mnie to strasznie.
Jestem na siebie wściekła.
I do tego wszystkiego. 
Przeczytałam że- że chcesz odejść. 
Chcesz to wszystko skończyć.
I to po części moja wina.
Bo przestałam komentować.

Ale nie możesz odejść.
Nie możesz...
Jak inni sobie poradzą..
Ja sobie nie poradzę.
Gdy czytam twoje arcydzieła zapominam.
Przenoszę się do innego, lepszego świata.
I to jest coś cudownego.
PRZEPRASZAM CIĘ PATRYCJA ZA WSZYSTKO.


A teraz drugi blog...
Eh szkoda słów.
Jest cudowny.
Wiem spóźniłam się ale jest cudowny, wiesz nie chcę się rozpisywać bo na jego temat pojawi się notka...
Ale tutaj też chcę Cię przeprosić.
Znowu spierdoliłam wszystko.
Wybacz....



Co do mnie ja się postaram to na prawić, 
Co do Ciebie proszę przemyśl to. Nie rezygnuj z czegoś co kochasz, co sprawia Ci przyjemność przez bandę idiotów którzy nie umieją docenić czyjegoś wysiłku.
Ale tak właściwie twoi czytelnicy, oni są. Mimo że nie piszą komentarzy co wiem że jest przykre, to są. Patrząc na wyświetlenia których jest pewnie dużo.
Ja też mam mało komentarzy ale wiem że ludzie są i mnie czytają bo widzę to po samych wyświetleniach, cieszę się nawet z tego.

Co do ludzi..
Co ja mogę powiedzieć?

Komentujcie obydwa blogi Patrycji!!!!
Nie pozwólcie jej porzucić czegoś co kocha.
Możecie nawet przestać czytać mnie i czytać blogi Patrycji jeżeli to pomoże w tym aby ona została.

Tutaj macie linki dwóch wspaniałych, przecudownych blogów...



Jeszcze raz PRZEPRASZAM..

5 komentarzy:

  1. Ja pierdole...
    NIE, LUDZIE! NIE SŁUCHAJCIE MIŚKI! MACIE CZYTAĆ JEJ BLOGA! NE MOŻECIE OD NIEJ ODEJŚĆ!
    A Ty... GG!

    OdpowiedzUsuń
  2. wzruszyłam się jak czytałam ten post.
    wyraźnie widać że zależy ci na Patrycji.
    nie poddawajcie się!!!
    ale wydaje mi się że Patrycja ma jeszcze jednego bloga...
    nie wiem może się mylę nie znam linka ale cos mi się takiego wydaje.
    pozdrawiam i życzę wam, żeby wszystko się poukładało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3
      Obiecuje że się nie poddamy :*
      Tak zgadza się ma jeszcze jednego bloga

      Jeszcze raz dzięki,
      Buzi,
      Miśka Verdas

      Usuń
  3. Jeju , ale aż mi łzy się zakołysały , piękne <3 Widac , że Ci bardzo zależy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana na moim blogu: http://kim-jestem-nikt-nie-wie.blogspot.no/2014/08/nominacja-do-lba-2x.html
    Pozdrawiam ♥
    Libria ♥

    OdpowiedzUsuń