czwartek, 7 sierpnia 2014

Mini OS "Powolna śmierć." | Autorka: Miśka Verdas

Przedstawiam Wam Mini OS z bloga " Sny pozwalają nam marzyć, marzenia pozwalają nam żyć"


Przymknij oczy.
Weź głęboki wdech i wydech.
Policz do dziesięciu.
Otwórz powoli powieki.
Spójrz.
Zobacz świat od tej innej strony.
Lepszej czy gorszej?
No zobacz!
Widzisz?
Nie?!
Postaraj się..
Jeżeli chcesz pomogę Ci..
Zobacz na ten tekst.
Każde słowo które jest tam napisane.
pomyśl.

Jak spostrzegasz ten niezbadany świat.



To wszystko jest takie przerażające. Czy to sen?
Uciekam..
Oddalam się.
Powoli staczam.
Nie umiem kochać.
Nie potrafię zaufać.
Za bardzo mnie skrzywdzono.
To Ty krzywdzisz innych.

Ten straszny głos w mojej głowie.





Te słowa.
To wszystko wydaje się takie piękne..
Jak w bajce.
Pojawia się piękny królewicz który ratuję księżniczkę i żyją razem długo i szczęśliwie.
Dlatego człowiek wymyślił "bajkę".
Aby uciec od szarej, krzywdzącej rzeczywistości.
Aby zamknąć się w swoim świecie.
Ale to tylko szare nic nie znaczące myśli.
Prawda jest taka że miłość rani.

Nie, tylko Ty tak uważasz.

Dlaczego nie możesz przyznać mi racji..
Czemu na każdym kroku się ze mną kłócisz.






Nie wytrzymuję.
Gubię się.
Psychicznie i fizycznie.
Moje ciało jest inne. 

Lepsze?

Gorsze.

To straszne chcieć umrzeć.
To podłe że nie potrafię już kochać.
Zamknęłam się we własnej bajce.
Utknęłam w pułapce bez wyjścia..
Dla mnie nie ma ratunku.
To koniec.
Nie czuje już nic.
Głucha cisza.
Nieprzyjemna pustka.
Powolna śmierć.



1 komentarz:

  1. Piękny <3
    Cudowny OS.
    Taki prawdziwy.
    Masz ogromny talent.Tyle emocji.
    Po tym OS chodziłam taka trochę przygnębiona. Zmusiłaś mnie do przemyśleń ^^
    Masz wielki talent. ;*

    Te amo
    Madzia <3

    OdpowiedzUsuń