wtorek, 8 kwietnia 2014

Dam dam dam dam

Jejku jaki przerażający tytuł, aż się sama zlękłam xD
A teraz już tak na serio..
Strasznie mi się nudzi, nie chce mi się uczyć na biologię więc pisze jakieś bezsensowne "teksty"..
No i wpadłam na pomysł, żeby jeden z nich Wam przedstawić.
Ale, za skutki uboczne nie odpowiadam :D
Nie no tylko proszę Was, nie śmiejcie się ;33  A więc proszę bardzo, życzę miłego czytania :D










"Pożegnanie"
Nie wytrzymałam... Wiem że obiecałam ale to mnie przerosło. Nie mogłam żyć z myślą że on gdzieś tam jest z kimś innym. Był moim powietrzem a bez powietrza nie da się żyć, był moim słońcem a bez słońca wszystko znika i powstaje ciemność, był moją dusza a gdy odszedł moja dusza odeszła razem z nim.. Coś we mnie pękło. To było zbyt bolesne. Doskonale pamiętam jego ostatnie słowa, każde wspomnienie z nim związane przynosi kolejną ranę. Krople krwi spływające po mojej ręce. Palące zły spływające po moich zimnych policzkach. Jedyne pytanie to która śmierć będzie lepsza. Wybrałam tą bolesną. Jednak ja nic nie czuję. Czy to już koniec, czy ja umieram?! Dlaczego nic nie czuję!?!?!? Gdzie się podział ból? Nie, ja wciąż żyje.. Dalej czuję bicie mojego serca jednak wiem że za chwile zamilknie tak jak ja...


Miśka Verdas

8 komentarzy:

  1. Jeszcze tu wrócę... <3

    Nina ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, co ja robię?! Komentuje dopiero teraz, co za skandal!
      Hihi, ale wiedziałam, że wczoraj nie napiszę komentarza, więc zajęłam sobie miejsce ;3 Bo widzisz, wszyscy mnie wyprzedzili z tymi komami xDD
      Och... Co mogę powiedzieć? CUDOWNE. NAPRAWDĘ. I NIE MÓW MI, ŻE TO NIEPRAWDA, BO CI NIE UWIERZĘ. NIGDY.
      Jak ja cię kocham <3 Jezu, już czytałam to na gg a i tak się tym jaram <33333 KOCHAM CIĘ MISIU TY MÓJ <333
      Natalko, dla ciebie opublikuje niedługo rozdział <3 ;D
      Ucz się biologii, a potem pochwal mi się jaką ocenę dostałaś, bo trzymam za ciebie kciuki we wszystkim co robisz ^^

      Nina Verdas ♥

      PS. Weryfikacja obrazkowa ;D Możesz ją wyłączyć? Możesz być pewna, że nie jestem automatem xD

      Usuń
  2. Wspaniałe, chociaż tragiczne...
    Ucz się ucz, bo dostaniesz pałę XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo <3
    Ja się wczoraj uczyłam na biologię tak, że zrobiłam szablon :D
    I mnie zapytała :(
    Kocham <3
    Lepiej się naucz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :3
    Na początku mojego komcia przepraszam Cię, że dodaję go dopiero dzisiaj i dopiero teraz, ale na swoje usprawiedliwienie powiem, iż musiałam się uczyć z historii ;/
    Ha! A ja już czytałam to cudeeeńko ^^ Nie będę Ci mówić jakie to jest boooskie, ani jaki masz zajebisty talent, bo Ty to już dobrze wiesz, a poza tym naopowiadałam się o tym na gg ;D
    A teraz biegusiem ucz się na biologię <3 !!
    Czekam na rozdział :3

    Twoja,
    Patrycja ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Ojej! Jak cudnie *o*
    Piękne... Masz talent, na prawdę <33
    A teraz ja idę szukać swojego xD i czekam na rozdział :****

    OdpowiedzUsuń
  6. Super masz talet wykorzystaj go <3

    OdpowiedzUsuń