sobota, 12 kwietnia 2014

Ogłoszenia parafialne! [EDIT]

Hejka :**
W końcu sobota!!! Tyle na nią czekałam ;o
I do tego taki piękny dzionek
A teraz po co do Was piszę...
Co do rozdziału to nie wiem czy uda mi się dodać go jeszcze dzisiaj. Nic jeszcze nie napisałam, a gdybym już go dodała to w nocy :D
Ale spokojnie najpóźniejszy termin to jutro...

A teraz druga sprawa...
Zastanawiałam się nad OS. Ale nie wiem ;/
Dlatego postanowiłam, że decyzje podejmiecie Wy!
Piszcie w komentarzach czy go chcecie, i o jakiej parze.
Wybór należy do Was.

[EDIT] Chciałam Was tylko poinformować, że dodałam zakładkę "Bohaterowie", padać śmiało ;P


Spadam miśki,
Miłego dnia, i piszcie co z tym OS.

Miśka Verdas

5 komentarzy:

  1. YES YES YES !!!
    Pisaj mi OS, pisaj! ^^
    Ach, sobota, a niedługo święta ;D
    Będę czekać nawet tysiąc lat na twój rozdział ;3 Ale dodaj go jak najszybciej, bo KOCHAM twoje opowiadanie <3
    Czekam! ^^

    Nina Verdas ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej, hej! :D
    No ja tu czekam z niecierpliwością na dziś, a Ty mi wyskakujesz z jutro! xD <3
    Ale, okey. Na cuda warto czekać ^^
    W ogóle co to za pytanie! Oczywiście, że chcemy! :* A paring... Może z Fedmilą? Tak, ja chcę Fedmile :D
    Czekam na rozdział i na OS :3

    Kocham,
    Patrycja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok! Fajnie! OS z... zgodzę się z tą nade mną xD OS z Fedemilą <333
    A na rozdział oczywiście będę czekała :D
    życzę weny :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcemy OS! Może być o Leonettcie albo Fedemile <3 Jak wolisz *-* Już się nie mogę doczekać <3 Za chwilę skomentuję rozdział ;* Całuję ;* /Katarina

    OdpowiedzUsuń