sobota, 5 kwietnia 2014

Tam tam tam !!!

Mylący tytuł nieprawdaż ? :D

Tak więc może od razu przejdę do rzeczy.. Tak jak widać mam nowy szablon..
Nie byłoby go tu, gdyby nie moja kochana Patrycja Brooks...
Chciałam Ci strasznie za niego podziękować, bez ciebie nie wiedziałabym co i jak :******
W sumie to dzięki Tobie założyłam bloga, i szczerze? Nie żałuję...
Dziękuje, dziękuje, dziękuje :**
Jesteś wspaniałą i utalentowaną pisarką, wiem że zawsze mi pomożesz, z blogiem, i nie tylko.. :33
Więc proszę o wielkie brawa dla Patrycji, bo ten szablon ona dodała, i oprócz niego, ja też jestem tutaj z wami dzięki niej..... Chociaż tak mogę podziękować Ci za wszystko... 

KOCHAM CIĘ MOJA ŚLICZNOTKO 

2 komentarze:

  1. BRAWO!!! BRAWO!!!
    Dzięki Patrycji Miśka założyła bloga trolololoo... <3
    Wszystko jest super. Ty jesteś super, szablon jest super i opowiadanie jest super <3
    Ja też ją kocham <3 Dziewczyny, juntos somos mas!

    Nina ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. I LOVE YOU ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ !!!!!
    Nie masz mi za co dziękować, przecież wiesz, że ja Ci zawsze pomogę :*****
    Pamiętaj, że możesz na nie liczyć <3 !!
    No pewnie, że nie żałujesz. Dzięki mnie cały świat pozna Twój mega talent :333
    Bardzo, bardzo, bardzo Cię kocham, moja ślicznotko <3333333333333333333
    A teraz zacieram rączki na next xD

    Twoja,
    Pati Brooks ♥

    OdpowiedzUsuń