niedziela, 20 kwietnia 2014

Nowy blog!!

Hejka, z góry przepraszam że tak późno :**
Niestety lub stety mam dla Was wiadomość...
To nie ja zakładam nowego bloga, nie wiem czy dałabym radę ale....
Moje kochane dziewczyny postanowiły połączyć talent, chęci i siły i stworzyły bloga..
A teraz wszyscy zastanawiają się o kogo chodzi..... :D
Tak więc nie przedłużam....
.........................................................
...........................................................
.................................................................
No dobra, chodzi o Cheryl i Katarine!!!!!!!!!!!!!!!!
Jupi :**************
Wszyscy się cieszą, wiem ja też ^^

A ich wspaniałego wspólnego bloga znajdziecie TUTAJ
Wpadajcie, warto :)

A teraz może coś opowiem o tym genialnym blogu.
Dziewczyny dodały jeszcze dzisiaj prolog.
Jest prawdziwy, genialny, orginalny a jednym słowem idealny *.*
Przypomina prawdziwą historię....
Dziewczyna która jest wyzywana od najgorszych, będąca w "złej paczce"
W przeszłości została perfidnie skrzywdzona.
A to wszystko przez miłość.
Miłość, w tym przypadku nieszczęśliwą, dramatyczną..
Czy ktoś zmieni jej zachowanie?
Czy znajdzie się osoba która uratuje ją od "tego" życia.
Tego przekonacie się na ich cudownym blogu. Link powyżej :)

Miśka Verdas :33

1 komentarz:

  1. Jezu... Ja... Mowę mi odjęło! *o*
    Na razie nie napiszę więcej, bo jestem na komórze i mi źle się pisze :/
    Zajmuje sb miejsce i wracam jutro <3333

    OdpowiedzUsuń